Eseesega i le va o totigilima TPE ma totigilima PVC

TPE o se mea e le oona le puipuiga o le siosiomaga, leai se manogi;TPE meafaitino e faʻaaogaina mo totigilima puipuia o tagata faigaluega e sili ona lelei ma faʻaleleia le faʻatinoga, lea e faʻalelei e ofuina ma e mafai ona tuʻu ai pu ea.E le gata i lea, o totigilima TPE e mafai ona puipuia ma ofuina e ala i poloka mamanu eseese e tusa ai ma le mamanu mamanu, ma o le mamanu o poloka pa'u pama e malosi ai le malosi;Totini lima e mafai ona malō ma pala i le maualalo o le vevela, faʻatasi ai ma le sili ona lelei le faʻafefe o le vevela;Anti slip ma ofuina tete'e e matua lelei, lea e mafai ona taofia puncture ma loimata;TPE polymer totini lima vaega e faauo i le siosiomaga ma e leai se manogi.E le o iai ni halogen, u'amea mamafa, palasitika ma isi mea fa'aleaga, ma o le a le fa'atupuina fa'ama'i pe a fa'afeso'ota'i ma le pa'u.

1. Mea

O le mea lea, e ese ai au.O totigilima PVC e fa'amama, ae o totigilima PE e leai.Ma o le vaivai o totigilima PVC e sili atu le lelei.O le mea lea e iai le tele o totigilima PVC, ae leai ni totigilima PE.

2. Uiga

Totigilima TPE e maualuga le manino, leai se allergen, tatala tatala, faigofie ona ofuina, faʻalelei, le tutusa poʻo le mafolafola, lanu susulu, mafiafia toniga, mama mama, lagona lelei o le lima, tau maualalo, e le oona ma le afaina.O mea lautele ia puipuia le tamaoaiga.

PVC totigilima e masani ona faʻaaogaina i le eletise, vailaʻau, meaʻai, falemaʻi ma isi pisinisi.Aemaise lava, e faʻaaogaina lautele i le faʻaogaina o semiconductors ma mea faʻaeletoroni saʻo.

3. Fa'aoga

PVC totigilima e masani ona faʻaaogaina i le eletise, vailaʻau, meaʻai, falemaʻi ma isi pisinisi.Aemaise lava, e faʻaaogaina lautele i le faʻaogaina o semiconductors ma mea faʻaeletoroni saʻo.

Totigilima TPE e masani ona faʻaaogaina mo le faʻamamaina o fale, tumama o meaʻai, puipuiga o fale gaosi oloa ma faʻatoʻaga, vali lauulu, tausi maʻi, fufuluina, 'ai, ma isi.

O mea a le TPE e lelei le faʻaogaina, o lea e sili atu le fetaui o totigilima TPE mo foliga o lima, ma o le gaioiga o le lima e sili atu ona vaivai.Sa matou faia su'ega talafeagai ma tui totigilima TPE i vai.O tamatamailima o totigilima na toso ma faʻaleagaina, ae leai se vai tafe ma leai se taʻe.TPE meafaitino o loʻo i ai meatotino sili ona maualuga elasticity, matua tetee ma le suauu tetee o paʻu vulcanized masani crosslinked.

 

TPE-Embossing-Gloves-main2

 

O le eseesega i le va o totigilima TPE ma totigilima PVC e masani lava i lona elasticity, faʻalautele, toe faʻaleleia ma isi.O totigilima palasitika lafoa'i TPE e fai e ala i le lafo o totigilima palasitika lafoa'i maualuga ma e mafai ona fa'aoga nai lo totigilima PVC.O le oloa o loʻo i ai le malosi sili ona malosi ma le elasticity, mafiafia malosi, faʻamaʻi faʻafefe, faʻafefe suauu, e le faigofie ona faʻaleagaina, lagona lelei o le lima ma isi uiga, ma e iai le tele o faʻaoga.


Taimi meli: Iuni-01-2022